Doktorum kan değerlerimin normal olduğunu demirimin biraz düşük olduğunu ama bulantılarım daha yeni başladığı için ilk üç ay mideni yormamak adına demir hapını sonra yazacağını söyledi şu süreçte sadece folik asit kullanıyorum dışarıdan ilk üç ay vitamin balık yağı kullanmalısın diye tavsiyeler alıyorum doktoruma güveniyorum ama içime şüphe doğdu siz neler kullanıyorsunuz ben bugün iki aylık oldum 8+0 ım