Hmdaslanoglu 20+6 gebeyim bugün detaylı ultrasona girdim doktor suyumun fazla olduğunu söyledi şekerden şüphelendi ve suyun geliyomu diye sordu . Hastaneden sonra sanki bisey akti idrar kacirmasi gibiydi hastaneye gitmelimiyim sorun olurmu
Didem34 Hmdaslanoglu git bence canm bi doktorun muayne etsin baksın o daha dogru olanı söyler enazından icin rahat eder. Suyu cok olanlar icin meyveyi az yemeleri sekerli seylri yememeleri gerektiğini söylüyorlar genelde