12gk- 😒 dogumdan once cati muainesi filan yapiliyor falan dogumdan sonra bisey olmaz nesine bakicak. Ben onceleri 20 yasima kadar hep jilet kullandim cunki hic dayanamam sandim acisina. Evlendim yine jilete devam ediyordum . Ama artik bezdigimin farkina vardim cunki 2 gunde 1 cikiyordu biktim nolursa olsun yapicam dedim. Ve yaptim Allahim ilk yaptigimdaki aci hala aklimda . Sonra memlekete gitdik 1 aylik o zamanda mecburiyetden tekrar jilet kullanmak zorunda kalmistim agda da oyle biseyki 1 kere yaparsan hep yaparsin ama jilete gectinse sonra agdaya gecmek zulum gibi bisey. Tekrar 1 hafta oldu agdaya gectim zor bela Allahim birde hamileyim bir kismini yaptim. Simdi 1 kisminida yapicam. Agdanin tek sevdigim tarafi temiz yapmasi ve gec çikmasi yani bu 2 şey okadar aciya deyer. Gercekten. Tertemiz oluyor hemde ilk defadan bile tuyler inceliyor. Dogumdan sonra başlarsiniz agdaya