Benim 2 gün öncesi ama yazayım dedim🙈 öğrendikten sonra 2 kez gittim kese ve kalp atışı için. Bir sorun olmadıkça belirli bir haftaya kadar 4haftada bir gelmemi söyledi doktorum.😍 Bol bulantılı günlere alışmaya çalışmakla geçip gidiyor benim, sizin nasıl gidiyor? Zorlandınız mı?