iremakn1- Haftadayım ve 3 günde 1,5 kilo verdim iştahım hiç yok sürekli bulantım oluyor halsizlik ne yapmamı önerirsiniz ? Bir de sadece nesquik Mısır gevreği yemek istiyorum bebeğe bi zararı olur mu yada daha önce doktora soran oldu mu ?
obirannea iremakn1- bende öyleyim açım ama bir şey yiyesim gelmiyor nasıl oluyor bende bilmiyorum napacaz ya🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Eymenimmmm iremakn1- ilk aylarda normal canim zaten hicbisey yemesen bile bebek vücudundan besleniyo elbette yumurta peynir dha yararli şeyler yesen daha iyi olursma yuyemiyosanda zorlamanin anlami yok
Anne18 iremakn1- canım bende senin gibiydim ilk aylarımda hep kusardım 7 kilo vermiştim meyve ye süt iç kuzum
A2017 iremakn1- bu haftalarda normal cnm bebek zaten kandan besleniyor ilk 3 ay sıkıntı yapma kendini zorlama benımde oyleydı sımdı 17 hafta agzım iki dk kapanmıyor sureklı yemek istiyorum o günler de gelıcek
A2017 iremakn1- yok kuzum korkma 2. Gebeliğim benim çok şükür ki çocuklarım haftalrina göre hep önde gitti ilk 3 ay yememe me rağmen
mavikelebek_ iremakn1- tereyağını eritip üzerine pekmez döküp köpürene kadar kavurun hem iştah açar hem kan yapar
Meneksegul68 iremakn1- ben bulantı hapı kullandım 5. Aya kadar öyle yemek yiyebildim hap almadığım günler yiyemiyorum hatta Bi ara 4 aylıkken falan hapı bırakmaya denedim ama olmadı mecbur kullandım
iremakn1- Meneksegul68 eğer 3 aydan sonra da devam ederse doktora söyleyip ilaç kullanırım bende 🤷🏻♀️