Nehirimmm06 Eşimin morfoloji 2 ileri hareket %0 ama kadın doğum doktorum iyi dedi bu yüzden eşim başka doktora gitmiyor burdan okuduğum kadarıyla çok düşük ama eşimi ikna edemiyorum gerçekten iyi mi sperm sayısı normal olunca bunların önemi yok mu
vuslatim34 Nehirimmm06 valla benim aynıydı ileri hareket sıfırdı doktor bişey yok dedi eşimde aynı dediğin gibi hemen ikna oldu ben ısrar edince doktor emar verdi varikosel başlangıcı çıktı yarın tekrar test vericez duruma göre ameliyet olacak
haziranin25i Nehirimmm06 hatırladığım kadarıyla eşimde de ileri hareket baya azdı. Ama ben yumurtlama döneminde ters pozisyonu denedim çok şükür 30.haftalik bir kız çocuğuna hamileyim 🤗
AlevDemirel Nehirimmm06 genelde tek testle kalmıyor 2ay sonra tekrar bi test verip ona göre değerlendirin bence
sophia vuslatim34 Nehirimmm06 bu arada bazi doktorlari erkek hastalar spermlerine kotu denildiginde erkekligime laf ettin diye dovuyormus. Sanirim ondan korkuyolar ve kotu demiyolar direkt 😶
vuslatim34 Nehirimmm06 haziranda kimyasal geçirdim o kadar. 2.5 senedir hep bormal dediler ikinizde de sıkıntı yok dediler ama eşimde böyle bişey çıktı. Oda benim zorumla baktı doktor . Sen üstüne düşmedin mi doktorlar önemsemiyor
vuslatim34 Nehirimmm06 instagram doç dr çagrı gülümser var. Ona yolladım sonuçları o dedikş buna kim normal dedi ileri hareket sıfır. Bu değerler sadece tüp bebk olur dedi. Sonra doktora dedim araştırdık bu sonuçlar normal değilmiş onda sonra dediki evet değerler biraz sınırın altında mal adam. Sende yolla instagram dan dediğim doktora geçte olsa yazıyor cevap
Merveee6 vuslatim34 anladım canım yollarım eşimin ailesi hep beni suçladı imalar yaptı bir kere olduysa çocuk eşimde sorun yokmuş bende varmış 2 senedir hep beni üzdüler
vuslatim34 Merveee6 allah yardımcımız olsun valla zor süreçler yarın bende gireceğim bu yola. Bakalım nolacak
Nehirimmm06 vuslatim34 sen aşılama yaptıracaksın canım galiba yıkanınca sperm sayısı artıyor ve hızı da
vuslatim34 haziranin25i bunu herkes diyor denemek lazım . Allah saglıkla kucagına almayı nasip etsin canım
Happybsrn Nehirimmm06 yuh ya buna nasıl iyi demiş gerçekten çok şaşırdım bizim 16/20 aralarında gidip geliyor 2 yıl olacak olmuyor.
Nehirimmm06 Happybsrn evet canım bende şaşkınım toplam sperm sayısı 60 milyon acaba ona göre mi karar verdi
Happybsrn Nehirimmm06 toplam sperm iyi ama hareketlilikte önemli ki sende 0 mış.. tamam sperm değişiklik gösterir ama yükselse bile yüzde 40 olması lazım