GamzeIkay Arkadaşlar bebeğimin cinsiyetini öğrendik kiz 👼😍😍 ama isim bulamadık 🤔😘😍 bize fikir verirmisiniz 🤔😘
YagmurAnnesi GamzeIkay Asel ismini artik cok fazla duyuyoruz bilgin olsun canim. 😊 Biz Yağmur'a karar verdik sevgiliyken hayalimizdi cunku 😊 Ama onun disinda Yagmur olmasaydi... Asya Hazal Defne Mina Bu isimlerden birini koyardim. Ozellikle Asya 😍
GamzeIkay YagmurAnnesi ya bizde sevgiliykrn hep yaren mira olsun dedik ama çok sıkıldım herkezde var bu isimler 😘😍
YagmurAnnesi GamzeIkay Yağmur da çok bilindik bir isim aslinda. Bi süre Asya olsun dedik. Sonra sanki Yağmur ismine ihanet ediyormuşuz gibi hissettim 😂 dedik Yagmur olsun. 7 yildir Yağmur diye diye sonunda Yağmur'umuz olacak Allah izin verirse. Allahim sizinde gonlunuze gore versin canim. 😘
GamzeIkay YagmurAnnesi bazen bende öyle düşünüyorum acaba istediğimiz işime ihanet mi ediyoruz diye ama bellide olmaz 😅🤗 ALLAHIM herkeze bağışlasın evladını