Minik1bey Esragkhan Benim de erkek ve adını eşimin adını koydum yanına sadece efe ekledim Halil Efe geliyor 👼👼
senakhrmn Esragkhan Benimde oğlum olacak adında hala karar veremedim. Mücahit - Metehan arasında gidip geliyorum 😅