Ulkuhilal99 Meehaba hanımlar, 32.haftanın içindeyim geceleri elim ve ayağım cok şişiyor. Doktor normal dedi ama. Özellikle elim agrı yapıyor uykudan uyanıyorum cok sızlıyor. Agrısını hafifletmek için ne önerirsiniz?
merviskii Ulkuhilal99 bende aynı durumdayım ellerim özellikle parmaklarım kasılıyor tetik parmak oldu. sabah uyandığımda parmağım resmen kitleniyo hadi gün içinde ayaklarını havaya kaldırıp oturabilirsin o zaman şişmiyo ama elleri napcaz bilmiyorum
Yasemin_K Ulkuhilal99 benimde oyle.oluyor bacak arama yorgan aliyorum ellerimide kapatip aciyorum biraz rahatliyorum
Ulkuhilal99 Bayb allah yardımcımız olsun keşke az da olsa agrıyı hafifletecek çözüm yolu bulabilen bi arkadaşımız yazsa, uykuyu mahvediyor agrı
Ulkuhilal99 Yasemin_K benim yapmadıgım şey kalmadı artık geceleri 2 3 kez uyanıyorum ellerimi soğuk suya sokuyorum yine de geçmiyor