Nzlefe Deryaramazan benim ikiz Doğum yaptı arkadaşım 37 haftalık küveze almadılar biri 890 diğeri 900 küsür gramdı Allah’ın izniyle birşey olmaz canm
[silindi] Deryaramazan 38 haftalıksın nerdeyse Allah’ın izniyle neden alsınlar böyle şeyler düşünme. Normal zamanı ben 34 haftalığım doktorum dedi ki gelsede artık sıkıntı olmaz 37’den sonrası normal zaman diliminde sayılıyor. hep iyi düşün
Dimplesgirll 2500 ve 4 kg arası doğan bebeklerin hepsi normal kabul ediliyor canım herhangi bir solunum sıkıntısı yoksa küveze almıyorlar