16 haftalık hamileyim, daha karnım çıkmadı öyle. Ama indirimden heves edip birer tane olmak üzere pantolon, tayt, ve gömlek almak istiyorum.
bunları alırken bedenimi nasıl düşünüp almam gerek. Şuan eski kıyafetlerimi giyiniyorum doğumum allah nasip ederse mayısın ilk haftası olcak :)