aylin08166 Merhaba hanımlar geçen ay kimyasal gebelik geçirdim bu ay adetime 3 gün kala bu testi yaptım çok silik çıktı aklıma yinemi kimyasal gebelik acaba diye düştü, sizin başınıza böyle birşey geldimi çok endişeliyim
Purpura26 aylin08166 Hayırlı olsun canım 🌸 adetine vakit var daha ve güzel çıkmış. Hcg değerin şyan 50 civarı büyük ihtimalle o yüzden bu şekilde. Zamanla koyulaşıcaktır
Gly_gks aylin08166 hakkinizda hayirlisi olsun insaAllah, hafiften hayalet cizgi var gibi 🥰 bi kac gun sonra tekrar test yapin o zaman tam belli olur insaAllah
haziranin25i aylin08166 hayırlı olsun kuzum inşallah kimyasal değildir. Kan tahlillerinde 2 günde 1 minimum yüzde 60 oranında artış görürsen kimyasal değildir. Evrene güzel enerjiler gönderelim umut olsun hep içinde 🐣😍🌼🌸💜🍭
aylin08166 Melekanne2606 inşallah canım kötü bir durum hala atlatamadım 2.yi kaldırabilir miyim bilmiyorum
Purpura26 aylin08166 Zaten genel de kimyasal geçirdikten sonra diğer ay hamile kalıyorlar. Kimyasal ne demek vucut bebek yapmayı deniyor istediği kalitede olmazsa adetle birlikte embriyoyu atıyor. Yani vucudum zaten çalışıyor demek 😃 o yüzden gönlünü ferah tut. Doktoruna mutlaka geçen ay kimyasal geçirdiğiniz söyle. Kanda pıhtı olunca da olabiliyormuş çünkü
aylin08166 Gly_gks Cuma günü tekrar yapıp kan vericem inşallah yine değerim düşük çıkıp moralimi bozmasın
aylin08166 Purpura26 coraspirine başladım hemen yatarken içiyorum umarım dediğin gibidir Allahım hepimizin kucağını doldursun, evet kimyasal gebelik sonrası hemen hamile kalıp sağlıklı geçiren çok var ama üst üste yaşayanda var tabi hüsrana uğramamak için cuma günü tekrar yapıcam test sonrasında hemen doktor inşallah Allahım hepimizin yardımcısı olsun
aylin08166 haziranin25i Amin inşallah canımmmm adet tarihim gelince kan vereyim diyorum şimdi düşük çıkıp moral bozabilir
NurOzadaBulbul Benimde Erken Gebelik Testimin İlki Böyle Sonraki de Hafif Koyuydu Mutlaka Folik Asit İçin Bol Bol Su Tüketin Yedikklerinize Dikkat Edin Dinlenin Bende Bir Düşük Sonrası Hamile Kaldım. Bu Dönemde Çok Dikkat İstiyor Mümkün Olduğunca Dinlenmeye Bakın.
aylin08166 NurOzadaBulbul Folik asit 1 aydır düzenli kullanıyorum beslenmem 1 aydır düzenli günde 2 yumurta mutlaka yiyorum süt içiyorum ben elimden geleni yapıyorum gerisi Allahın takdiri umarım tutunur bu sefer bebeğim
sosi5 aylin08166 canım oğlumda böyle silik çizgiydi kucağıma aldım 14 aylık olduk şükür inşallah rabbim sana bu ay hayırlısı ile nasip eder 🙏
haziranin25i aylin08166 adet tarihin geçtiğinde daha doğru sonuca ulaşırsın 🌼 gönlünden geçen olsun 🤗🤲🏼
sosi5 aylin08166 allah razı oldun evet ciddiyim ama bu duygu geçmiyor şu an 3 aydır demiyoruz olmuyor strese giriyor insan ister istemez çok iyi anlıyorum seni hele kimyasaldan sonra rabbim yardımcın olsun kuzum haber edersin bizleri
Betulmtn aylin08166 Allah tekrar yaşatmasın kimyasal gebelik. Veya başka sagliksiz gebelik olmasın 🤲 ben de geçen ay geçirdim kimyasal. Gerçekten insanın psikolojisi bozuluyor. Şimdi tekrar olsa aynı korku eminim ben de de olur. Ama bu şekilde de hayat geçmiyor kendimize zarar veriyoruz. Bolca dua etmek lazım. Allah hayırlı haberler almayı Nasib etsin 🤲 buarada geçen ay benim de silikti ama kızıma hamileyken de silik çıkmıştı. Yani ilk günlerde silik çıkması normal. Önemli olan beta hcg değeri artışı. Onu takip edin mutlaka
aylin08166 Betulmtn Allahım korusun tekrar kimyasal gebelikten bizleri, evet kan vermek için adet günümü bekliyorum testi sabırsızlanıp erken yapınca böyle erkenden telaşa girdim keşke bekleyebilseydim ama kahverengi lekede gelince aklıma takıldı
Betulmtn aylin08166 benim de mesela kimyasal olmasına rağmen ilk günler artışım iyiydi. Hatta 1000 e kadar çıktı o yüzden öyle bir ihtimal gelmemişti aklımıza. Ama işte olacaksa oluyor yani yasanacaksa yaşıyoruz. Ozaman zaten adetim geçtikten sonra öğrenmiştim ben önceden bile degil