Xthinker Kızlar tsh degerim sınırın bi tık üstünde çıkmıştı de tekrar kan vermemi istedi ben pek anlamadım anlayan bilgisi olan var mi? T3- 2.89 T4- 12.9 Tsh- 1.78
Nrgsalp Xthinker t4 yüksek baya. Hamilelikte de yüksek olması bebek için hiç iyi değil. Hamilelik boyunca ilaç kullnmaniz gerekir
Xthinker Chucky kan sonucunda normal deger diyor ama sanırım hamilelikte farklı sonuçlar olması gerekiyor
Chucky Esra-33 ya benim troidim 6 idi dört aydın 200 mg ilaç kullanıyordum 0.044 düşmüş şimdi ona taktılar ilacı düşürdüler 2 hafta sonra hemen gel dediler bakalım ne diyecekler 🥴
Esra-33 Xthinker bakılan t4 ortalama t4 yani sonuçlarınız normal takipli doktorunuz ve sağlık ocağı zaten size söylecektir
Esra-33 Chucky maalesef 1 senedir bende öyleydim bir çıkıyor bir düşüyor du doz değiştirmekten iflahım söküldü gebe kaldığımdan beri düzenli çok şükür inşallah böyle bitiririz🤲