Bebeğim 19+4 haftalık dr hesabına göre . 3 gün önce bebegımı tam olarak hıssettim tüm gün hareket etti.ama 3 gündür hiç hareket yok korkuyorum ama kendımı dınlemek’korkutmak da istemıyorum .bu normal mi böyle olan var mı aranızda yardımcı olursanız sevinirim?