symslmz Kızlar 33haftaya girdim üç gündür tansiyonum 12/8 altına düşmedi dinleniyorum limonlu su içiyorum tuzlu da tüketmemeye calışıyorum bu durumda olanlar var mı normalde hep 11/6-7 bandındaydj
Dryalp symslmz düşmesin bence canım cok iyi tansiyonun yukarı çıkarsa kötü 15 10fln olursa kötü benm de hep 12 8
Ayseozmenucar symslmz kişiye göre değişir bu tansiyon hamilelik sonralarında çıkan tansıyonum var benım dedıgın degere çıktı mı sonlarda bende sıkıntı maalesef…birde hamilelikte normal sayılan ödemin tansıyon yukseklıgıyle bırleşmemesi gerek