Derinsmom Merhaba arkadaşlar 🙋🏻♀️ Bebeğim normalde bugün 22+0 sat a göre ama detaylıdaki gelişimine göre 22+4 bunun takibini yapmak için sat tarihi mi değiştirilmeli yoksa sonradan gününü yakalar mı? Cevap verebilirseniz sevinirim 🥰
Ipek0z Derinsmom “iki hafta önde olması sorun değil daha fazla olmadığı sürece endişelenme” demişti bana doktorum benim bebeğimin de kafası iki hafta önde gidiyordu ama şimdi ne durumda bilmiyorum hiç söylemedi tekrar 🤷🏻♀️
Serifeisitmir Derinsmom sata göre takip canım benim begimde 1 hafta öndeydi 34. Haftada kendi haftasını yakaladı
Seval22 Derinsmom benim oğlum en baştan beri 3 hafta önden gidiyor iri bir bebek olcak dedi doktor 4 günlük bi fark önemli değil canım endişe etme
MiranEfeninannesi Zamanla birbiriyle uyumlu hale geliyor diye biliyorum. Her zaman doktorum önemli olan SAT der adın soy adın gibi bilmen lazım der 😊
Derinsmom GhE son adet tarihinizin başlangıcına göre bebeğin haftası hesaplanıyor ama detaylıda benimde gününden önde gidiyor gelişimi
Derinsmom Seval22 şimdi için değil sanırım ama ilerde geriler mi gelişimi çünkü kordon bağında 3 tane damar olcağına 2 tane damar var inşallah bi sıkıntı yaşamam🥺
gmzcvk Seval22 benimki de 3 hafta onde, ne zaman dogumunuz, dogum yonteminizi vs degistiriyor mu bu durum
MuratveKubra Derinsmom kızz benim ilk oğlum 3-4 hafta öndeydi ne güzel işte dilini ısır MAŞALLAH de önde olması kötü bir şey değil güzelim🥰🥰🥰
Derinsmom MuratveKubra inşallah ya 🥰🙏🏻 Korkuların var bazı yönlerden inşallah sağ salim kucağımıza alırız bebeklerimizi
MuratveKubra Derinsmom hiç kafana takma düşünme bol bol su ve protein ağırlıklı beslen. Ağır kaldırma uzanma🥰 AMİN İNŞAALLAH HAYIRLISI ile canım🙏🏻
sumeyye60 Biz de 22+2 yiz daha ama tosbik oğlum 636 gram 24. Haftada gibiyiz. Dün detaylı ultrasondaydım. Doktor bir sorun yok dedi 😊
Gizemaltnr sumeyye60 Benim oğlanda 20.haftada 523 gram çıkmıştı detayliya gitmiştim ama iki ayrı doktor bakti ultroson kagidinda da haftasıyla ilgili birşey yazmıyor doktor da demiyor ıyi veya kötü sizce nasıl