kızlar 34+3 günlüğüm dün kontrol e gittim nst de şancı çıktı bir kaç gün e sancin sıklaşır doğum olabilir dedi doktor bebeği küvete alırız dedi bu durumu yaşayıp bebeği küveze alınan var mı kaç gün kalır acaba küveze girmesini hiç istemiyorum 2 hafta daha doğmasa alınmaz di küveze bana dua eder misiniz hamişler lütfen 🥺🤲