Merve6185
Merve6185 geçmiş olsun allah acil şifa versin bende 12 haftalıkken oldum 14 gün oldu geçti gitti bol bol dinlen ben ev yoğurdu yedim çok iyi geldi limonu sıkıp sade içtim ayrı bi odada yattım eşime geçmesin diye plastik tabaklarla yedim yendiğimi attık çok şükür geçmedi kimseye 8. Günden sonra kendimi iyi hissetmeye başladım şu an sadece koku alamıyorum oda bir ayı bulurmuş gelmesi🥰 bebeğe bişe olur mu diye sakın korkma içini ferah tut benim karantinam bittikten sırna hemen gittim doktora bebeğim çok iyi çok şükür