Hmdkk1 Kızlar 39+4 günlük hamileyim fakat 1 saat önce kaşıklarımda ağrı oluyor bebek çok hareketlendi ve sürekli aşşağıda hareket ettikçe kramp giriyo doğum belirtisi midir yaşayan var mı ?
Nursahcan Hmdkk1 canım kramplarını dk tut kac dk da bir giriyor bınılık dus al bakalım kramp devam edıcek mı
Hmdkk1 Nursahcan 1 saat önce açık pembe kan geldi az az gelmeye devam ediyor sancılar 6 dakika 10 dakikada bir geliyor 2 saat oldu doğum başlangıcı Mıdır acaba
Hmdkk1 Nurhan88 gittik canım çok yapışkan parçalar şeklinde açık pembe akıntım geliyo sancılarım çok yüksek ama hiç açılmam olmuyo açılmamamı bekliyoruz