Geçmiş olsun öncelikle iyi olmanıza sevindim 🙏☺️ bende 36+3 haftalığım aynı şikayetler bende de var özelikle pelvis kemiklerimin arası son iki haftadır. Dr normal olduğunu bebeğim kafasının kanala yerleştiği için böyle olduğunu söyledi ☺️ bu sevindirici bir ağrı bizim için aslında geliyorlar işte yavaş yavaş 🐣🥰💃