Merhaba bişey soracaktım 36 haftalık gebeyim ben bu gece kendimi rahatsız hissettim gözlerim kıpkırmızı olmuştu ve anlık sıcaklık bastı bende tansiyonumu ölçmek istedim büyük tansiyon 12 küçük tansiyon 9 olmuştu tansiyon kaç derece de olması lazım küçük tansiyon 9 çok yüksek değil mi ?