Doktor 16 Haziran doğum inşallh dedi hayırlısı….
Şuan da 11. Haftam bitiyor ve mide bulantılarım çok şükür yeni yeni azaldı bu normal bir durum dimi?
Bir de bnm gibi olan anneler karnınız da her hamgi bir şişkinlik gebelik karnı gözlemi var mı. Veya hareket hissetme. Bn en son 6 haftalıkken gittim doktora daha da gidemedim bulunduğumuz ortamdan dolayı kısa zaman da inşallh gideceğim. Ama size sormak istedim. Ön yargılarımın az da olsa önüne geçmek için.