Merhabalar. 20+6 haftadayız🐣 Bugün doktorum bebeğimizin eşiğinin rahime yakın olduğunu ama büyüdükçe zamanla yukarı çıkacağını bir sıkıntının olmadığı herşeyin yolunda olduğunu söyledi. İlk gebeliğin olduğu için aklıma takıldı. Acaba başından böyle bir durum geçen oldu mu ? Bi zararı olur mu ?🙄