AlevDemirel bildiğim kadarıyla, sunu sancıyı bebek doğum pozizyonunda ama haftan geçmiçsse veriyorlar ayrıyeten suyun gelmişse sunu sancı verip doğum başlatıyorlar bazı durumlar da açılma oluyor fakat su gelmiyor o şekilde müdahale ediyorlardı 29 haftalıkken hastanede yattım 3 gün çok şükür şuan iyiyiz gebe servisinde yatınca bunları gördüm bazılarını ebelere sordum durum böyle 🌼