Ayseege6156 Meltemerman bence normal maşallah kuzuya 🤲🏻❣️ Benim 25. Haftada 1 kiloydu şuan 26 dayız iki hafta sonra kontrol var bakalım 🥰❣️
Meltemerman Urazim2021 ooo maşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏼 bende çok kilo aldım bebek niye almadı ki acaba sürekli şişiyorum
Urazim2021 Meltemerman amin insallah hepimiz sağlıcakla kavuşuruz yavrularımıza 🙏 bebekten bebeğe değişir bence sizinkide normal 😊 bende 10 kilo aldım 🤦♀️
Meltemerman MaviMasal maşallah 🤩 bende 29 un başında gittim aşağı yukarı bu kilolarda oluyor herhalde
Meltemerman Ayseege6156 oyy maşallah 🤩 benim 25 te 800 dü 😂 iri bebek her zaman iyidir yıkaması kolay olur böyle devam 😂
MaviMasal Meltemerman iyi dedi doktor ama bilmiyorum. 33. Haftaya girdiğimde gittiğimde 2140 grm 43 cmdi. Biraz kilo alımında yavaşladık sanki biz. Başlarda bir buçuk hafta önden gidiyordu
Sahika8989 Tek soyleyecegim kelime size bebeginizin kilo ne kadar dusuk olursa olsun yeterki saglikli olsun ben ilk oglumu 4.500 kg dogurdum ve saglikli dgldi. Ne kadar iri bebek iste kilosu dusuk diye yorumlamayin yeterki saglikli olsun zayif olsun