Betul21 aysemine25 benim kızım şuan 11 aylık ve ben 32+5 haftalık hamileym kizim 1 yaşını doldurunca ben doğuma falan girmiş olucam
1996zeynep Bence ayırma çocuk çok küçük yeni çocuk olduğunda bile ayırma derim çünkü Bebekle anne aynı oda da kalıp onu ayrı odada yatırınca çocuk kendini dışlamış hissedermiş bende suan ikinciye hamileyim odası ayrı gece geliyor birlikte uyuyoruz sabah uyanınca mutlu oluyor sarılıyor Mart’ta 3 yaşayacak
Aysse20 Bennn kizim 1,5 yasinda ve 2 yasina girdiginde ikizlerim olacak insAllah♥️ spirala da guven yok demek napcaz dogumdan sonra acaba😰ben hap kullandim biraktim kendimiz korunuyorduk oyle hamile kaldim
Minnikannesi aysemine25 benimde oğlum 16 aylıktı hamile olduğumu öğrendiğimde aralarında tam 2 yaş olacak bizde korunurken hamile kaldım güzel oldu peş peşe büyürler 🤗🤲🏻