sissam1 kaç haftalıksınız bilmiyorum ama şeker yüklemesi yaptırmanızı tavsiye ederim. Şeker fazlaysa suyunuz fazla olabilir. Ve şeker varsa bebeğin ve sizin sağlığınız için diyet yapmanız gerekir. Ayrıca su fazla olunca rahim ağzına olan baskı artıyor ve ya plasenta da sıkıntı olabiliyor. Yani dikkatli olmakta fayda olduğunu düşünüyorum. Benim de suyum fazlaydı 27 haftada kanamayla ortaya çıktı. Şeker yoktu ama doktorum unu şekeri kes dedi şuan 33 haftalığız suyum normal seviyeye geldi çok şükür.