Busratek07 bak canım sana çok sevdiğim bi atasözü ile cevap vereyim. İtin duası kabul olsa gökten kemik yağardı😁 senin duvarına baktımda bence sen kendin için kork😁 ayrıca bi insanın bebeğine ah edicek kadar karaktersiz olanların derdi daha büyük kendine üzül başkası için düşündüğün başına gelmesin 😁 ayrıca salakca yorumlarda fazlasıyla bulunuyorsun ne de olsa bi tarafından biseyler uyduracak kadar hastalıklısın. Hadi hadi cahiller ile muhatap olamam en nefret ettiğim tedavisiz hastalık cahillik.