Birsen Bayanlar bugün kontrole gittim 29hafta oldum bebeğin kafası aşağıda duruyormuş erken dönmüş yani basiniza bu durum geldimi endiseliyimde😕
Bozslanomur Birsen bnmde öle sölediler cnm 28 deyim bnde bnde korkuyorm acaba erken dogarmı diye. Aslnda benm bebegm hic yukrı cıkmadı hep aşadaydı hep karnım yere bakıodu herkes karnın aşa inmiş diyo ama aslında hic yukrı cıkmadı doktorlarda düzgün ve yeterli bilgi vermio. Bnmde korkum var bu konuda basına gelen varmı bekleyelm bakalım 😥
Asrinbaby Birsen cnm benimde 29 'da dondu doktorum suyun icin de daha çok döner sorun yok dedi 😊 yani bi bakarsın kafa yukarda yani korkulacak bir durum yok.
Aydaozk Benim 28. Haftadan beri kafa aşağıda duruyor şu an 33+5 im baş gelişimi de 3 hafta önde çok şükür bir sorun olmadı bu zamana kadar doktorum da bir sorun olmaz merak etme dedi
zippirana Canım sancılarını kontrol et benimde 28de dönmüştü. Doktor ısrarla sıkıntı yok desede son hafta sancım oldu ve 32de suyum geldi. Ama sancı olmazsa genelde bir sıkıntı olmuyor. Normal yani dönmesi, pozisyon degistirmesi bu haftalarda
Asrinbaby zippirana sancıları kontrol et derken nasil anlayabiliriz? Mesela bazen sabah uyandığımda kasiklarimda ağrı oluyo adet sancısı gibi sonra bi daha olmuyo ama doktor bebek büyüdüğü için dedi ona yine de önlem almak lazim
zippirana Asrinbaby Bu normal bi sancı benim gün içinde tekrarlayarak oluyordu sık değildi ama ara ara hep girdi. Doktorum enfeksiyondan olabilir dedi ama dogum sonrasi bakildi enfeksiyon yoktu. Hareketli olduğum icin farketmedim sanirim ama doğum sancisiymis. Cok yorma kendini Allahın izniyle hiç bir sey olmaz.