Merhabalar heppy mom ailesi 2 yil sonnda yine sizlerleyim bugün hamile oldugumu ogrendim nasipse ikinci geliyor. Mutluyum.tedrginim duygularim karisik nasil basedeceim.diye. fakat bunlari dusunurken dr mesaailerinide dusunmem.gerekiyo evime yakn oldu icin bu hastaneyi tercih edyorm ozelde yasadm sıkıntılardan sonra. Zaten ilk dogumumuda orda yaptm bnm.icin buyuk avantaj yakin olmasi. Fakat covid sureci korkutmuyor deil. O yuzden cok sık dr gitmeyi dusunmuyorm sizlerden dr tavsiyesi istyorm giden varsa