bodurulku Kızlar merhaba ben hipoglisemi (düşük şeker) hastasıyım. 30+3 haftalık hamileyim. Son 2 gündür şekerden dolayı bayılmalar yaşıyorum. Hamilelikten önce de oluyordu. Var mı benim gibi olup bu durumu yaşayanlar ? Önerilere ihtiyacım var
Mervetekmn bodurulku ben yüksek oluyo sekerım sen sürekli ölç bence düşükse hemen bi az tatlı bişe Al yada insülin varsa onun dozunu düşürüyorlar etki olmasın dıe