0znur Kızlar merhaba, 2 defa kıl dönmesi ameliyatı oldum, sanırım tekrarlandı. Kuyruk sokumumda şiddetli ağrı ve şişlik var, apse olduğunu düşünüyorum. Gebelikte aynı durumu yaşayan var mı. Doktor nasıl bir yol izledi?
Ozge1708 0znur Canm nende kıl donmesinden 2 kere ameliyat oldum ve ve arada tekrarladı. Eylül gibi hamile kalınca 4 haftalık gibi tekrar acımaya başladı ama apse yoktu iltihap kendi akıyordu doktora gittim. Hamile olduğum için bisey yapamayz baticon la temizleyi pansuman yapn dedi 4 5 gün yaptk geçti şükür. Apse iltihap varsa onun temizlenmesi lazm yoksa geçmiyor. Çok zor Allah’ım kolaylik versin.
Dyguklc 0znur benimde bazen vajina bolgesinde kil koku iltihabi oluyo doktora sordum tekrarlayan bi durum oldugunu baticonla temizleyim icini bosaltmami soyledi 2 haftaya kadarda gecti zaten ama 2 sende oncede var yani hep tekrarlıyo
ExcitedMom Bi apse mi yoksa kıl dönmesi mi . Kıl donmesi ameliyatı nasıl olur bilmiyorum ama apseyse görümcem gebeliğinin son zamanlarında bi operasyona girmişti
0znur Ozge1708 Bende 7 haftalıkken aynısı oldu, doktor aynısını söyledi. Yaptık pansumanlari iyilesmisti ama şimdi apse oldu sanırım şişlik ve ağrı var
Celiko Ne kadar alakalı bir durum bilmiyorum benim annemin sırtında çıkmıştı içi intihap dolu apse gibi ama iri bı ceviz büyüklüğünde apse gibi krem ilaç verdiler işe yaramadı annemde en son ağrısına dayanamadı artık dayım o apseyi patlatıp içinden temiz kan çıkana kadar sıktı öyle rahatladı annem.