B_a_d_e_m 16 haftam bitti 17 ye girdim sankş arafa böylr karnımın içinde bişey oluyormuş gibi hissediyorum sizce bebek mi oynuyor 🤗👣
Prenses23 B_a_d_e_m 17+0 da hissettim tam pıt pıt. Başta emin olamadım ama bugün 5. Gün her gün içimde mısır patlar gibi oluyor artık anlıyorum minik tekmelerini
Dyguklc B_a_d_e_m ay eveet kasiklarimda pit pit vuruyo hatta bazen iki uc kez ayni yere vurdugu oluyo diyorhm ne istjyo acaba nolduda ayji yere vuruyo 😀
B_a_d_e_m 123445 böyle kasığım da alt karın tarafı böylr sanki ayağınızı vurursunuz canınız orda atar öyle bir hissetme hafif yani bilemedim 🤗👣
123445 B_a_d_e_m benimde kızım olacak Allah’ın izni ile 🥰 duyduğum kadarıyla kız bebekleri daha erken hareket ediyormuş
seymaabyk Ben 16 haftalıkken hissetmeye başladım pıt pıt. Şuan 20 haftalığım daha net hissediyorum ilerleyen haftalarda daha belirgin oluyormus çok güzel his🥰😍
Dryalp B_a_d_e_m ben 19haftalıkken öyle hissetmiştim ama suan 21+1ken elimi koyduğumda hissediyorum:)
B_a_d_e_m O değilde bişey soracağım size bugun aşırı derecede böbreklerimde bşr ağrı hissediyorum duruyor 5 dakika somra tekrardan ağrıyor sizce neden olabilir