Semanurkeles61 Benimde belirtim olmadı doktor ultrasonda ölçüm yaparken gördü 14. Haftamda serklaj atıldı erken önlem alınması daha iyiymiş doktorum bana dedi ki şimdiden dikiş atalım ilerleyen zamanda yaparsak rahim inceleceği için dikiş tutmaz