15032010 Bebeğin hareketleri hep aşarda hissediyorum mesaneye baskı yapıyor sizde de böyle oluyor mu 22 haftadayım yukarıya çıkmıcakmı hiç 😂🤣😂
Huriyeolgn 15032010 26 dayız önceden sankı kasıklarıma cımcık atıyordu 😃yatınca yıne asagıları tekmelıyor bazen hıc bellı olmuyor keyfıne gore 😅 ama wc sorunumuz var😅😅
Kadriye06 Bende 22 haftalık oldum gece yarısı itibariyle benim de öle hep kasıkta hissediyorum karnımı sevınce elimin altına geliyo 😇çok heyecanlı oluyo bianda kayıp gidiyo elimin altından . 🤓🤓