Uerdem Kola, kahve vs zaten normalde de cok tüketen biri değildim normal seyrinde devam ediyorum. Sanki hiç hamile değilmişim gibi yok paketli meyve suyu icmicen bilmem ne acayip rahat takılıyorum gayet te iyiyiz sizler bu konuda nasilsiniz?😁
Mervetekmn Uerdem bende öyle rahatım doktorum bana azcık herseyden yiyebılırsın dedi hasta degılsın rahatsızlık geçirmedin hamılesın dedı oyuzden bende kasmıyorum 💙
Tugbadogan Uerdem günde 2 3 fincan kahve içerken artık haftada 1 içiyorum kolayı tamamen hayatımdan çıkardım bu gün bir yudum aldım diye vicdan yaptım 😂😂
oykuduru21 Uerdem bende rahatım ya mesela buraya canım cips çekti yesem mi diye post açmam 😅 çok canım çekerse yiyorum yani ne yapayım. Çok abes bişeyse düşünürüm mesela sigara canım çok istese de kesinlikle içmiyorum o ayrı ama yiyecek şeyleri yiyorum boğaz sonuçta 😂
UrazyadaMasal Normalde de sağlıklı beslenirim kahve ve çay tuketimimi minimuma indirdim. Bence bir bebek büyütüyoruz onu en iyi şekilde beslemem gerek
Almilaaa Bende öyleyim şahsen salam yeme sucuk yeme diyenleri de dinlemiyorum canım o an ne istiyorsa yiyorum zaten abartmadığın sürece sorun yok diyor doktor da💃🏼
NurSema01 Valla bende canımın istediğini yiyorum ilk aylarda full kola yaş pasta yedim 😂 hamile kalmadan önceki hayatımda kola meyve suyu cips çikolata falan nasıl yiyorsam şimdide yiyorum 😂 çok şükür bebeğimin gelişimi de iyi kasmamak daha iyiymiş 👍🏻 burda yok cips yedim bebeğe bişe olur mu yok kola içtim bebeğim ölür mü diye post açanları gördükçe bu kafayı nerden buluyorlar diye düşünüyorum elimde kolamla 😂
ikiponcik_annesi Valla bende yediklerimde çok fazla kasmıyorum he kola meyve suyu zaten bu gebeliğimde tiksindim içemiyorum salam sucukda abartmamak şartıyla yiyorum cipste arada yiyorum valla napıym 🤷♀️🤪