Meslek hayatımın en itibarsız dönemini yaşıyorum malesef..Herkesin ağzında sakız olmuş öğretmenlik..Özellikle bu pandemi döneminde yatarak maaş alıyorlar,vergilerimiz haram olsun gibi lafları duymaktan okumaktan çok sıkıldım.Eski saygın günlerimize dönmemiz dileğiyle,günümüz kutlu olsun