Gaz sancısı çekiyorum dün akşamdan beri aşırı derecede gazım sancım var hatta doğuruyorum zannettim. Bugün doktora gittim herhangi bir sorun yok (37+5) haftadayım . gaz sancısı olduğunu yeni farkettim kesin çözüm öneriniz var mı. Sancı sırtıma kadar giriyor.