35+2 kızımı bekliyorum normal doğum istiyordum aslında hala da merak ediyorum ama kontrole gittiğim bir gün doğumhaneye götürülen bir kadını gördüm. Sesi hala kulaklarımda😬 sonra biraz vazgeçer gibi oldum. Şu anda hala doğum pozisyonu almadı kızım kafası yukarıda. Bir tarafım normal doğumu daha sağlıklı bulsa da bir tarafım bebek dönmese de sezeryana bahanem olsa diyor🙈 Nedense ben normal yapamam demeyi kendime yediremiyorum. Bu da ilginç bir ruh hali yani kimse beni bir şey için zorlamıyor sonuçta 🤷♀️