Mart ayında 16+5 haftalık oğlumu 5. Haftadan beri gelen kanama ve plesanta previa sorunu bunların yanı sıra kesesinde su kalmadığı için hastahane de düşük yaptırıldı. Şu anda 6+5 günlük hamileyim. Her an bişey olacak korkusu var içimde. Bugün biraz kasıklarım da ağrı var ve koyu sarı akıntı gelmiş bi kez ve bı daha gelmedi. Sizce neden 😔