Zeyzeyy 37+5 haftalık hamileym dün leke geldi doktora gittim çatın yumaşamış bir parmak açıklık vAr dedi bugün ikinci kez kanamam oldu heran herşey olabilir bana bol bol dua 🤲 inşallah hayırlısıyla kucağıma alırım oğlumu 🙏🤰🏻👼🏻😍
RabiaYamur Zeyzeyy rabbim kuşlar gibi hafiflikte dogum yapmanı nasip etsin özel bçlgene zeytinyagı varsa sürersen iyi olur ben gördüm faydasını ablamda da aynısını uyguladık dogumhanede ebeye rica ettim sürdüler saolsunlar
zehraduha Benımde 37+6 inşallah darısı basıma olur ilk diye cok acemiyım yalancı sancıyı bile gercek sanıyorum
Zeyzeyy zehraduha bnde aynı ilk yavrum ama bnim eşim pinpirikli yalancı sancı desem bile doktora götürüyo o yüzden bişy demiyorum ona 🙂
RabiaYamur zehraduha yagın kayganlastırma be yumusatma etkisi oldugu icin kafasının cıktıgı yere dogru iyiy oluyo eminim faydasını görürsün