Nergisim09 Anne karnında bebekte epilepsi hastalığı bellı olurmu 33 haftalık olduk titrer gıbı cırpındı gıbı oldu 3 sanıye kadar aklıma direkk epilepsi geldııı korktum yaaa😔😔
CemreBacak Nergisim09 kuzum o titreme gbi olan sey buyuk ihtimal hçkırık tutuyodur bebegini ama icine sinmiyosa git bi doktora gorun derim doktoruna sor bunun en dgru cevabini dktorun verr bnce
61Aysen Nergisim09 bende de oluyo arada burda biri yazmişti ondada olmuş doktoru bebeğin kordonuyla oynadığını o yuzdn oldğnu söyledi bana demişti.
Seymacvk Nergisim09 37ye giricem bende son birkaç haftadır çok yaşıyorum, ama hiç kötüye yormadım hareket ediyor bebiş ne güzel işte 😊
62fatma Olurmu öyle şey canımmmm titrerdi benimkide 35 haftalık iken geldi henüz hiç koklayamadim bile kuvezde
Nergisim09 icegul demekkı normal mış kuzum tum vucudu degılde sag tarafımda neresi varsa orası yaptı zateen
61Aysen Nergisim09 Evet malesef söz konusu bebekelr olunca tedirgn oluyo insan evt Annelik hamile kaldiğmzda sariyo bedenimizi kucagimiza alinca nasil oluruz bilemiyorum👼
Nergisim09 Seymacvk hareketı cok kuzum onda sıkıntı yokta sag tarafım da neresi varsa orası titrer gıbı cırpınır gıbı oldu
EkinCenik Bende de şiddetli çok hızlı ritmik hareketler oluyor. Seyrime gibi ama çok daha şiddetli. Aynı şey benim de aklıma geliyor bazen. Ben de burda bekliyim 🙄
Zeryigit19902021 Nergisim09 korkma canim.Allah korusun ins o bebegin kndice bi harekete ogrenmis olabilir bndede oluodu titreme karnimdayken