Busekoraysen Kızlar ben 21 haftalık hamileyim ama bebegimin hareketlerini hala hissetmedim çok üzülüyorum acaba bi sıkıntı mı var doktorda hissedersin artık diyo sizinde aranızda geç hisseden oldumu ..?
bebisiminannesi Busekoraysen yani benim de ilk gebelik canim 4 haftadan beri cok şükür hissediyorum ama 22. haftaya kadar ilk gebelikte hissedilmeyebilirmis ve kilonuz varsa ondan da hissetmiyor olabilirsiniz.
Sabrszanne3535 Busekoraysen 23 haftada net hisettm ic karnim genis oldugu icin doltprum bebek hareketli ama kilo pldugu icin gec hissedersin demisti
Busekoraysen 63 kiloyla hamile kaldım o kadar kiloluda değilim aslında bür anlam veremedim hissedememe korkmaya başladım artık
Busekoraysen bebisiminannesi 15 gün önce gittim doktor hissedersin artık hareketli bebek dedi ama ben hala hissetmiyorum bazen acaba benmi anlamıyorum diyorum ama anlaşılmıcak bişey değildir herhalde
GizemArga Bende 22 de hissettim hatta ilk hissettiğimde anlamamışım bile sürekli bir hareket olmuyor günde bir iki kez filan hissediyordum çok hafif pıt pıt atıyordu yakında hissedersin telaş yapma bence 🙏🏻😇
bebisiminannesi Busekoraysen canim bence sen hissetmiyorsun ozellikle yemekden sonra uzan elini koy karnin alt tarafinda hissedersun yani gobek deliginin alt tarafına zaten elini koymasan bile karnini dinle ya i hissedersin insallah ve gun icinde yoruluyorsan ondan da hissedemeyebilirsin bebegini
Sabrszanne3535 Busekoraysen ins canim elini kpydigunda pit pit bisey attigini hissedersin 😊yeri genis oldugu icin hareketler zor anlasilir
bebisiminannesi Busekoraysen zaten hissettiginde onun bebek hareketi oldugunu bilirsin biraz dqha sabir diyelim ve bol su cok etkili canim ben dun az su ictim bebegin hareketini de cok az hissettim su cogalttikca hareketi de fazla hisstemye basladim 😊
Busekoraysen Anldım canım zaten internetten baktığıma göre 23 haftaya kadar hissedilmiyo biliyomuş 2 hafta daha beklicem Acaba geç hisseden var mı diye merak etmiştim cevaplrınız için teşekkürler 😍