afrasil misraerol ben bilmiyorum ama araştırdım virüs falan diyor senin belirtin falan mi vardı kandan virüs e bakılıyor ya bu değer fazla üretiliyorsa virüs var demekmiş öyle yazıyor ama dedigim gibi yazani söylüyorum bilgim yok . Sen neden yaptırmıştın bu testi
Ub-1993 misraerol canım korkma enfeksiyonu daha önce geçirip atlatmış olduğunu gösterir benim bildiğim böyle,ama en doğrusu doktoruna danış.
misraerol afrasil allah razı olsun benim icin bakmışın cok saol kaşıntı şikayetim vardı alt tarafımda onun icin istedi kan
afrasil misraerol bakteri gibi birseydir o zaman enfeksiyon gibi endişe etme antibiyotik krem falan birsey verir
MihricanA IgG bağışıklık kazandığın anlamına geliyor önemli olan igm pozitif çıkmasıydı yani burda korkulacak bisey yok
Nagi1 Ben de ilk pozitif yazdiginda cok endiselenmistim, elim ayagim dolasmisti hemen doktoruma mesaj atmistim, daha onceden gecirmissin bagisikligin var oyuzden pozitif yaziyor, igm negatif hicbir sikinti yok demisti doktorum, endiselenmeyin🌼
Deletedmom15 misraerol bu sitomegalovirus oluyo ıgg degeri dhaa once gecirdiginizi ıgm degeri su an gecirdiginizi gosterir igg pozitif sadece yani daha once gecirmissnz ve vucutta bagisiklik olms riskli bisey degil hatta doktorlarin bekledigi bi durum bu
Deletedmom15 misraerol bende ne yazikki ıgm degeride pozitif cikti ve avidite istediler o yuzden emin konusuyirm cok arastirdm enfeksiyon doktorunada danistm kadin dogum uzmaninada sadece ıgg pozitif olmasi bizler icin daha iyi