Elifipek41 öncelikle geçmiş olsun, ilk gebelikte bende yakın haftalarda aynı sorunu birebir yaşadım, kanama için sebep söylenmemişti, korkmuştum bende.. Endişe etme, bebeğin iyi ise, verilen ilaç progestan kullanmaya devam et, iğne belki verir, düzelmez ise durum, yatarak dinlenmeye bak, ayaklarda havada olsun, beline yastık destek al, yemek ve wc harici kalkma, dr tavsiyesi vardır mutlaka uygularsan sıkıntı olmaz inşallah