Benim de bir sorum var lütfen yardımcı olur musunuz. Adet takvimime göre 6hafta 5 günlük hamileyim, kendi takibim de ise 4hafta 4 gün, bugün doktor kontrolünde kesenin oluşup bebeğin oluşmadığını söyledi doktor. Başına böyle bişey gelen var mı? Doktor kesin olarak gebelik Yok boş gebelik dedi yanılma payı olabilir mi ?