Ces90 Ben de 10 kilo aldım 28deyim 65 oldum, başlarda her acıkınca yiyordum ama biraz aç dolasiyorum artık, daha fazla kilo almamak için. Bebiş zaten benden çekiyor vitaminleri. İlk aylar çok kusuyordum yemek yiyemiyordum, bebiste hiçbir şey yoktu 😅.
Bir de düzen lazım, yemek saatlerin belli olsun onun dışında bişi yememeye çalıs, saatinden önce aciksan bile başka bir şeyle uğraş, su iç, çeyrek elma ye, 2 kayısı ye… Alışınca unutuyor insan açlığını saati gelene kadar 😍