gizemrt_0078 5. Gebeyim boy 1,53 kısayım yani. 3 doğumum da 41-42 haftada oldu 3750- 4küsür kilolu 2si normal ve 1i sezaryen. Bi tane 24 haftalık erken normal doğumum var onda rahim ağzım kısaymış öyle doğmuştu. Şimdi 7 aylık gene gebeyim, progestan harici kullandığım ek bir şey yok.Rutin evim filan bakıyorum bi cam silmiyorum yukarı uzanmıyorum onlar zaten önerilmiyor.Doğumlarımda 7-8 cme kadar aman aman bi ağrı sancı da hissetmedim.