Tecrübeli anneler bugün göğüs pedi ve göğüs kalkanı aldım. Benim meme uçlarım yok denecek kadar minik ve oldum olası çatlak gibi. Aslında göğüslerimde küçük. Emzirmekten çok korkuyorum çünkü şuan bile elim değse sızlama oluyor. Lansinohun kremini şimdiden kullanmaya başladım. Aventin Silikon meme uçlarından almayı düşündüm ama , bebek onunla da çok fazla hava çekiyor ve Buda gaz yapıyormuş. Aranızda göğüs ucu minik olup rahatlıkla emziren oldu mu? Ve bu silikon uçlardan kullanan var mı? Şimdiden teşekkür ederim 😊