Ayse-38 isyan etmiyorum aşa ama doktorlara kızıyorum elimde değil suçlu arıyorum benmiyim diorum dokyor nienonlem almadı nie canlı olan sağlıklı olan bebeğimi doğması için ugrastilar zoruma gidiyor belkiler keskeler var😭 allahma dua ediyorum biliyorum sonunda çok güzel şeyler goreges insallh alllhm inşallah inanıyor m,😭